• Nousussa olevat haut
Koti > Apua

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

    Usein kysytyt kysymykset

    MINULLA ON ONGELMIA TILAUKSENI KANSSA

    Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
    1. Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
    2. Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
    3. Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.

    Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA

    Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.

    Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE

    Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.

    TILAUKSENI PERUTTIIN

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.

    Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".

    Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.

    Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.

    Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.

    Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.

    Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Postipalautus maksaa 21,05 euroa, palautus myymälään on maksuton.
    Palautus myymälään: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa PayPalilla, Klarnalla, pankki- tai luottokortilla maksetut tilaukset Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään. Palautus myymälään on maksuton. 

    Palautus postitse: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.

    Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa. 

    Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.

    Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.

    Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.



    Kyllä. Jos tilauksesi on kadoksissa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Vaihtoehtoisesti voit tuoda viallisen tuotteen ja kuitin/tilausvahvistuksen johonkin myymälöistämme. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua reklamaation tekemisessä.

    Voit lukea lisää palautuksen tekemisestä täältä.

    PALAUTUS MYYMÄLÄÄN

    Jos olet maksanut käteisellä, PayPalilla, Klarnalla tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 14 päivän sisällä ostohetkestä. Palautus myymälään on maksuton. 

    Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme auttaa sinua palautuksen tai vaihdon kanssa. Mikäli olet tilannut tuotteita JD:n verkkokaupasta, mutta sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Hyvitys käsitellään kassalla. Huomioithan, että maksu saattaa näkyä tililläsi vasta 3–5 arkipäivän kuluttua.

    PALAUTUS POSTIN KAUTTA

    Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta.

    Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme avulla. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen. 

    Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 21,05 euroa. Palautuslähetyksen saapumisessa Englannin varastolemme voi kestää jopa 12-14 arkipävää.

    Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa. Asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.

    PALAUTUS MAKSAESSASI KLARNALLA

    Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla.

    Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai palautuspalvelua.

    ILMAINEN PALAUTUS MAKSAESSASI PAYPALILLA

    1. Tee tilauksesi JD:llä ja valitse maksutavaksesi PayPal. Voit palauttaa PayPalilla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla. Muistathan säilyttää todistuksen postituksesta, jotta voit pyytää palautuslähetyksen maksunpalautusta PayPalilta.

    2. Kirjaudu PayPal-tilillesi, valitse palauttamasi ostos ja napsauta "Pyydä palautuslähetyksen maksunpalautusta". Lähetä maksunpalautuspyyntö ja todistus palautuksesta 30 päivän kuluessa. 

    3. Jos pyyntö hyväksytään, PayPal lähettää enintään 30 euron hyvityksen PayPal-tilillesi 10 työpäivän kuluessa. Katso käyttöehdot.

     
    Loading

    Muita tapoja löytää apua

    Lataa sovelluksemme

    Shoppaile kellonympäri JDSports sovelluksella. Vastaanotat eksklusiivisia tarjouksia & voit shoppailla vaikka olet liikkeellä

    Lataa App Storesta Lataa Google Playstä

    Uutiskirjeen tilaus

    Loading
    Me hyväksymme seuraavat maksutavat
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo Entercash logo
    Vieraile yrityksemme sivulla   www.jdplc.com Copyright © 2021 JD Sports kaikki oikeudet pidätetään
    Loading