- Nousussa olevat haut
- Nousussa olevat haut
Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Palautus
ILMAINEN ja VÄLITÖN palautus myymälään
Palauta tilauksesi JD-myymälään ILMAISEKSI. Tilaus käsitellään kassalla välittÖmästi, ja hyvitys palautetaan sinulle 3–5 työpäivän kuluessa, pankistasi riippuen. Kaikki tilaukset voidaan palauttaa 28 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Huomaathan, että verkossa tehtyjä tilauksia ei voi vaihtaa.
Jos maksoit käyttäen PayPalia tai Klarnaa, tilauksesi lähetetään takaisin varastolle käsiteltäväksi, ja maksu hyvitetään sinulle 3–5 työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta verkkokauppaostoksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Täältä löydät kaikki Suomen JD-myymälät.
Palautus postitse
Jos sinulla ei ole mahdollisuutta palauttaa tilaustasi JD-myymälään, voit palauttaa sen postitse. Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautuslähetyksen saapumisessa Englannin varastollemme voi kestää jopa 12–14 arkipävää, ja sen lisäksi palautuksen käsittelemisessä ja hyvittämisessä tilillesi ylimääräiset 3–5 arkipäivää. Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme kautta.
Palautukset, kun maksutapana on Klarna
Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla. Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai palautuspalvelua. Palautus maksaa 18,35 euroa.
Jos maksoit käyttäen PayPalia tai Klarnaa, tilauksesi lähetetään takaisin varastolle käsiteltäväksi, ja maksu hyvitetään sinulle 3–5 työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautus postitse: Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.
Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa.
Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.
Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.
Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.
Jos lähetys saapuu vahingoittuneena tai olet vastaanottanut väärän tuotteen, ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Vaihtoehtoisesti voit tuoda tilausvahvistuksesi ja vialliset tai vahingoittuneet tuotteet mukanasi lähimpään JD:n myymälään. Myymälän työntekijät auttavat sinua mielellään vaihtoehtojen selvittämisessä.
Jos tarvitset uuden palautusetiketin, voit kirjoittaa tilausnumeron, palautuksen syyn ja yhteystietosi (tilauksen tehneen henkilön nimi, osoite ja puhelinnumero) paperille ja liittä&ä sen palautuspakettiin. Sulje paketti huolellisesti ja palauta se palautusportaalimme kautta 28 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että asiakas vastaa postikuluista ja postimaksuista.
Voit myös tuoda palautettavat tuotteet tuotetietoineen JD-myymälään ILMAISEKSI 28 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Palautusta varten tarvitset aina tilausnumerosi, jonka löydät sähköpostitse lähetetystä tilausvahvistuksesta.
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka palvelee sinua mielellään.
Kun palautat tilauksesi myymälään, paulautus käsitellään välittömästi ja hyvitys maksetaan 3-5 arkipäivän kuluessa pankistasi riippuen. Tuo mukanasi tilausvahvistus ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme myymälässä auttaa sinua palautuksen kanssa. Kaikilla tilauksilla on 28 päivän palautusoikeus. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä.
Jos olet maksanut PayPalilla tai Klarnalla, tilauksesi lähetetään takaisin jakelukeskukselle, jotta tapahtuma voidaan peruuttaa. Hyvitys maksetaan 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautus postitse: Palautuksen vastaanottamisessa jakelukeskukseen voi kestää jopa 10 päivää. Saat varmistusviestin kun palautuksesi on vastaanotettu, jonka jälkeen maksu hyvitetään tilillesi. Maksun palautumisessa tilillesi voi kestää 3-5 arkipäivää.
Jos et ole saanut sähköpostivahvistusta palautuksestasi, etkä ole vastaanottanut hyvitystä 15 arkipäivän kuluessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Etsi palautuksen lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, että emme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.
Myymälässä tehdyt palautukset käsitellään välittömästi, ja maksuhyvityksen pitäisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän kuluessa. Jos et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.
Huomautus: Jos olet maksanut ostoksesi S-Pankin tai Ålandsbankenin kautta ja tarvitset hyvityksen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme .
Jos tuote on jo tilattu, emme voi hyvittää mahdollista hintaerotusta, jos tuotteen hinta muuttuu tilauksen jälkeen. Normaalit palautusehtomme pätevät.
Kaikki arvonnoissa voitetut tuotteet voi palauttaa myymälään, poislukien Yeezyt, jotka on palautettava postitse alla olevaan osoitteeseen. Jos haluat palauttaa arvonnoissa voitetun tuotteen, voit tehdä sen postitse varastollemme, jonka osoitteen löydät alta. Suosittelemme hankkimaan postitustodistuksen, jolla varmistetaan ei-toivottujen tuotteiden perillepääsy. Huomioithan, että tuotteet ovat sinun vastuullasi, kunnes ne saapuvat meille.
JD Internet Returns
SPODIS – HEM DC
Delivery Docks 35 – 39
2 Avenue Antoine Pinay
59510 HEM
France
Palauta tilauksesi myymälään ILMAISEKSI.
Postipalautuksella asiakas vastaa postimaksusta ja postikuluista. Postipalautus maksaa 18,35 euroa. Rekisteröi palautuksesi palautusportaalissamme täällä.