• Nousussa olevat haut
Koti > Apua > Palautus

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

Palautus

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistusviestin. Tämän jälkeen maksu hyvitetään tilillesi. Maksun palautuminen tilillesi voi kestää 3–5 arkipäivää.

Mikäli et ole saanut sähköpostivahvistusta palautuksen teosta tai maksuhyvitystä 15 arkipäivän jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Etsi palautuksen lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, ettemme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.

Liikkeeseen tehdyt palautukset käsitellään välittömästi, ja maksuhyvityksen tulisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän sisällä. Mikäli et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.

Huom. Mikäli olet maksanut ostoksesi S-Pankin tai Ålandsbankenin kautta ja tarvitset hyvityksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ladataan

Palautus myymälään: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa PayPalilla, Klarnalla, pankki- tai luottokortilla maksetut tilaukset Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään. Palautus myymälään on maksuton. 

Palautus postitse: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.

Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa. 

Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.

Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.

Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.



Ladataan

Jos tuote saapuu vahingoittuneena tai vastaanotat väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme keskustelee kanssasi palautusvaihtoehdoista. Tämän jälkeen lähetämme tuotteen tarkastusryhmällemme, joka arvioi, onko tuotteessa valmistusvirhe. Tämän jälkeen myönnämme joko hyvityksen tai vaihdon.

Vaihtoehtoisesti voit tuoda tilausvahvistuksesi ja vialliset tai vahingoittuneet tavarat johonkin JD-myymälään. Henkilökuntamme lähettää tuotteesi kohti jakelukeskusta, joka suorittaa tarkastuksen. Tämän jälkeen myönnämme joko hyvityksen tai vaihdon.

Ladataan

Jos tuote on jo tilattu, emme voi hyvittää mahdollista hintaerotusta, jos tuotteen hinta muuttuu tilauksen jälkeen. Normaalit palautusehtomme pätevät.

Ladataan

PALAUTUS MYYMÄLÄÄN

Jos olet maksanut käteisellä, PayPalilla, Klarnalla tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 14 päivän sisällä ostohetkestä. Palautus myymälään on maksuton. 

Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme auttaa sinua palautuksen tai vaihdon kanssa. Mikäli olet tilannut tuotteita JD:n verkkokaupasta, mutta sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hyvitys käsitellään kassalla. Huomioithan, että maksu saattaa näkyä tililläsi vasta 3–5 arkipäivän kuluttua.

PALAUTUS POSTIN KAUTTA

Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta.

Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme avulla. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen. 

Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 21,05 euroa.

Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa. Asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.

PALAUTUS MAKSAESSASI KLARNALLA

Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla.

Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai palautuspalvelua.

ILMAINEN PALAUTUS MAKSAESSASI PAYPALILLA

  1. Tee tilauksesi JD:llä ja valitse maksutavaksesi PayPal. Voit palauttaa PayPalilla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla. Muistathan säilyttää todistuksen postituksesta, jotta voit pyytää palautuslähetyksen maksunpalautusta PayPalilta.

  2. Kirjaudu PayPal-tilillesi, valitse palauttamasi ostos ja napsauta "Pyydä palautuslähetyksen maksunpalautusta". Lähetä maksunpalautuspyyntö ja todistus palautuksesta 30 päivän kuluessa. 

  3. Jos pyyntö hyväksytään, PayPal lähettää enintään 30 euron hyvityksen PayPal-tilillesi 10 työpäivän kuluessa. Katso käyttöehdot.

 
Ladataan

Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Postipalautus maksaa 21,05 euroa, palautus myymälään on maksuton.
Ladataan

Sinulla on 14 päivän vaihto-oikeus ostamillesi tuotteille. Tuo tuotteet myymälään, jotta voimme tarjota sinulle korvaavaan vaihtoehdon. Jos uusi tuote maksaa enemmän kuin alkuperäinen tuote, maksat vain erotuksen. Mikäli uusi tuote on edullisempi kuin alkuperäinen tuote, hyvitämme sinulle erotuksen.
 
Emme voi vaihtaa tuotteita, jotka on palautettu suoraan Englannin palautusosastollemme. Voimme tarjota vaihdon vain tuotteille, jotka palautetaan suoraan myymälään ja mikäli ne täyttävät kaikki palautukseen liittyvät ehdot.
Ladataan

Muita tapoja löytää apua

Lataa sovelluksemme

Shoppaile kellonympäri JDSports sovelluksella. Vastaanotat eksklusiivisia tarjouksia & voit shoppailla vaikka olet liikkeellä

Lataa App Storesta Lataa Google Playstä

Uutiskirjeen tilaus

Loading
Me hyväksymme seuraavat maksutavat
PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo Entercash logo
Vieraile yrityksemme sivulla   www.jdplc.com Copyright © 2021 JD Sports kaikki oikeudet pidätetään
Loading