- Nousussa olevat haut
- Nousussa olevat haut
Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Tilaus ja toimitus
- Klikkaa httphttps://www.jdsports.fi/track-my-order/s://www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
- Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
- Kirjaudu sisään JD-tilillesi Tillinii ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
Olemme pahoillamme, että jouduimme perumaan tilauksesi.
Jos tilaamasi tuote on ehtinyt loppua varastostamme pakkaushetkellä, on meidän peruttava sen toimitus. On muita syitä, joiden takia saatamme joutua peruuttamaan tilauksesi. Nämä syyt on määritelty käyttöehdoissamme.
Asiakaspalvelutiimimme ei tiedä palaako tietty tuote valikoimaamme vai ei. Tutustu sen sijaan uutuustuotteisiimme – ehkä löydät jotain vieläkin parempaa.
Vieraile sivuillamme lukeaksesi lisää toimituksesta https://www.jdsports.fi/page/delivery-returns/
Vieraile sivuillamme lukeaksesi lisää toimituksesta https://www.jdsports.fi/page/delivery-returns/.
On tilanteita, jolloin emme pysty toimittamaan kaikkia tilaamiasia tuotteita. Jos näin käy, lähetämme sinulle asiasta sähköpostin, joten muista tarkistaa sähköpostisi. Joitakin tietoja tähän liittyen voi olla myös lähettämässämme lähetysluettelossa.
Jos et ole saanut sähköpostia puuttuvista tuotteista, etkä ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän kuluessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.
Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".
Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.
Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.
Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.