- Nousussa olevat haut
- Nousussa olevat haut
- Etusivu
- MEGATARJOUKSET
- Uutuudet
- Naiset
- Miehet
- Lapset
- Asusteet
- Suosikit
- Tuotemerkit
- Inspiroidu
- Jalkapallo
- Urheilu
- Lataa JD-sovellus
- Minun JD
- Minun viestini
- Asiakaspalvelu ja tietoa
Palautukset
-
Palautusehdot
-
Palautus myymälään: Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään.
Palautus postitse: sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä.
Yksilöityjä tuotteita ei voi paluttaa paitsi jos yksilöinti on virheellinen tai tuote on viallinen.
Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä alusvaatteiden tai uima-asujen palautuksia.
Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa.
-
Palautus myymälään: Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään.
-
Miten palautan tuotteita?
-
Palautus myymälään
Jos olet maksanut käteisellä, PayPalilla, Klarnalla tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 28 päivän sisällä ostohetkestä. Palautus myymälään on maksuton.
Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme auttaa sinua palautuksen tai vaihdon kanssa. Mikäli olet tilannut tuotteita JD:n verkkokaupasta, mutta sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Hyvitys käsitellään kassalla. Huomioithan, että maksu saattaa näkyä tililläsi vasta 3–5 arkipäivän kuluttua.
Palautus postin kautta
Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta.
Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme avulla. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen.
Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 18,75 euroa.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, maksu hyvitetään sinulle muutaman arkipäivän kuluessa ja asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.
Palautus maksaessasi Klarnalla
Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla.
Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai hyvityspalvelua.
-
- Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettämällä sen takaisin meille postitse.
-
Kyllä! Jos olet maksanut käteisellä, PayPalilla, Klarnalla tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 28 päivän sisällä ostohetkestä. Tuo palautuksesi mukana kuitti maksustasi, jotta myyjämme voivat tehdä maksuhyvityksen. Mikäli palautus täyttää kaikki palautusehtomme, maksu palautuu tilillesi 14 tai maksimissaan 28 päivän kuluessa.
Katso täältä JD Sports myymälien sijainnit:Etsi myymälä
.
-
Ole hyvä ja lähetä palautus alla olevaan osoitteeseen. Muistathan laittaa palautuslapun paketin mukaan. Jos sinulla ei ole palautuslappua tai ole hävittänyt sen voit pyytää uuden asiakaspalvelusta asiakaspalvelu@jdsports.fi.
JD Internet Returns
Door 2
Michael Faraday Avenue
Kingsway BusinessPark
Rochdale
OL16 4FW
England
HUOM! Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Keskusvarastomme sijaitsee Englannissa, joten huomioithan myös, että palautus on kansainvälinen lähetys.
-
Kun palautuksesi on käsitelty lähetämme sinulle vahvistussäköpostin.
Huomioi, että tämä voi mennä roskapostikansioon, jos et ole asioinut meillä aikaisemmin.
Vaihtoehtoisesti voit myös tarkistaa tilauskesi statuksen kirjautumalla sisään tilillesi ja klikkaamalla 'Tilaukseni'.
-
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistusviestin.
Jos et ole kuullut meistä 10 päivään, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme selvittämään missä palautuksesi viipyy.
Varmista, että annat meille alkuperäisen tilausnumerosi, listan palautetuista tuotteista ja lähetystunnuksen.
-
Mikäli olet palauttanut meille jotain saamatta kuitenkaan palautusvahvistusta sähkopostiin tai maksuhyvitystä tilillesi, huomioithan, että palautuksen sekä hyvityksen käsittely voi viedä sen vastaanottamisen jälkeen 72 tuntia. Ota myös huomioon, että toimitusajat ovat pidemmät Suomen ja Englannin välillä kuin kotimaassa. Palautuksen toimittaminen Englantiin voi viedä jopa 10 arkipäivää.
Mikäli et ole saanut sähköpostivahvitusta tai maksuhyvitystä palautuksesi teosta 10 arkipäivän jälkeen, ota yhteys asiakaspalveluun. Etsi palautuksesi lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, ettemme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia, emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.
Jos olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen palautuksen onnistuneesta vastaanotosta, mutta et ole saanut maksuhyvitystä seuraavan 72 tunnin aikana ota yhteys asikaspalveluun. Asiakaspalvelun tiedot löydät klikkaamalla Ota yhteyttä.
Liikkeeseen tehdyt palautukset käsitellään välittömästi ja maksuhyvityksen tulisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän sisällä. Mikäli et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.
-
Valitettavasti ulkomailta ostettuja JD-tuotteita ei voi palauttaa Suomen myymälään.
-
Tehdessäsi palautuksen postitse sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä. Palauttaessasi tuotteet liikkeeseen sinun on tehtävä palautus 28 päivän sisällä. Mikäli haluat vaihtaa tuotteet, on sinulla 28 päivän vaihto-oikeus, mikäli kaikki palautus/vaihtoehdot täyttyvät.
-
Sinulla on 14 päivän vaihto-oikeus ostamillesi tuotteille. Tuo tuotteet myymälään, jotta voimme tarjota sinulle korvaavaan vaihtoehdon. Jos uusi tuote maksaa enemmän kuin alkuperäinen tuote, maksat vain erotuksen. Mikäli uusi tuote on edullisempi kuin alkuperäinen tuote, hyvitämme sinulle erotuksen.
Emme voi vaihtaa tuotteita, jotka on palautettu suoraan Englannin palautus-osastollemme. Voimme tarjota vaihdon vain tuotteille, jotka palautetaan suoraan myymälään ja mikäli ne täyttävät kaikki palautukseen liittyvät ehdot.
Uutiskirjeen tilaus




