- Nousussa olevat haut
- Nousussa olevat haut
- Etusivu
- MEGATARJOUKSET
- Uutuudet
- Naiset
- Miehet
- Lapset
- Asusteet
- Suosikit
- Tuotemerkit
- Inspiroidu
- Jalkapallo
- Urheilu
- Lataa JD-sovellus
- Minun JD
- Minun viestini
- Asiakaspalvelu ja tietoa
Miten voimme auttaa? Löydä vastauksesi
Usein kysytyt kysymykset
- Voit shoppailla JD:n verkkokaupassa 24/7 kuten aina ennenkin.
- Myymälöidemme aukioloaikoja on rajoitettu, voit tarkistaa aukioloajat täältä.
- Kaikki toimituksiin, palautuksiin ja myymälöiden aukioloaikoihin liittyvä tieto päivitetään tähän julkaisuun. Voit ottaa myös yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli tahdot lisätietoa yllä mainituista aiheista. Huomioithan, että asiakaspalvelumme on vallitsevan tilanteen vuoksi erittäin kiireinen ja vastausaika saattaa olla pidempi kuin tavallisesti.
- Klikkaa www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
- Olet saanut myös seurantalinkin sähköpostiin, jos tilaus on jo lähetetty.
- Huomioi, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata samalla tavalla.
- Kirjaudu sisään JD-tilillesi www.jdsports.fi/myaccount/dashboard/ ja mene tilaushistoriaasi tai käytä seurantalinkkiä näkeäksesi toimituksesi tilan.
Jos olet maksanut luotto- tai maksukortilla, Klarnalla tai PayPalilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 14 päivän sisällä ostohetkestä.
Tuo palautuksesi mukana kuitti maksustasi, jotta myyjämme voivat tehdä maksuhyvityksen.
- Mikäli palautus täyttää kaikki palautusehtomme, maksu palautuu tilillesi 14 tai maksimissaan 28 päivän kuluessa.
Palautus Postin kautta
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä.
Voit palauttaa tilauksesi lähettämällä sen Postin kautta käyttämällä ReBOUND-palautusportaalia. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
JD Internet Returns
Door 2
Michael Faraday Avenue
Kingsway BusinessPark
Rochdale
OL16 4FW
England
Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
HUOM! Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 17,90 euroa.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, maksu hyvitetään sinulle muutaman arkipäivän kuluessa ja asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.
Jos olet maksanut tilauksesi PayPalin välityksellä voit paluttaa tuotteen ilmaiseksi PayPalin kautta. Tutustu palveluun sekä tee palautus täällä.
Tutustu joulun poikkeuksellisiin palautuskäytäntöihin Palautukset & Hyvitykset -sivulla.
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa.
Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettämällä sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät palautukset osiosta.
Normaalitoimitus kestää 5-10 arkipäivää tilauksen tekemisestä.
Toimitus myymälään kestää 10-14 arkipäivää.
Tällä hetkellä lahjakortit eivät ole valitettavasti käytettävissä verkkokaupassa.
Jos lahjakorttisi on mennyt vanhaksi, ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Tällöin voimme järjestää, että lähetätä vanhentuneet lahjakortin meille ja me lähetämme sinulle uuden jäljellä olevalla saldolla.
Voi mennä 3-5 arkipäivää ennen kuin hyvitys näkyy tililläsi. Jos et ole vastaanottanut hyvitystäsi tähän aikaan mennessä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
JD Sportsilla on tällä hetkellä Suomessa viisi myymälää:
Helsinki, Itis
1. kerros
Helsinki, Mall of Tripla
3. kerros
Espoo, Sello
2. kerros
Tampere, Koskikeskus
1. kerros
Vantaa, Jumbo
1. kerros
Tarkistaaksesi onko jossakin myymälässä etsimääsi tuotetta, voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Käytä alla olevia yhteydenottotapoja, jos haluat olla meihin yhteydessä.
Asiakaspalvelulomake
Ole hyvä ja anna meille tilausnumerosi käsittelyn nopeuttamiseksi.
Facebookissa
Voit lähettää meille viestin Facebookissa /JDSportsfi. Mainitse viestissäsi tilausnumerosi käsittelyn
nopeuttamiseksi.
Tilaukset toimittaa Posti.
Kyllä, voit seurata kaikkia kotiosoitteeseen tehtyjä tilauksiasi. Vastaanotat seuranlinkin sähköpostiviestissä, jonka lähetämme sinulle kun tilaus on lähetetty. Voit myös kirjautua sisään tilillessi ja seurata tilaustasi kohdasta 'tilaushistoria'
Jos lähetys saapuu vahingoittuneena, ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotka järjestävät tuotteen palautuksen. Lähetämme tuotteen tarkistettavaksi, jonka päätöksen pohjalta tuote hyvitetään tai vaihdetaan.
Vaihtoehtoisesti, voit ottaa lähetysluettelon ja tuotteen lähimään JD myymälään. Myymälän työntekijät auttavat sinua mielellään tuotteen lähettämisessä tarkastettavaksi.
Jos sinulla on kysymyksiä Klarnasta, voit vierailla Klarna-infosivuillamme täällä.
Tarvitseko vielä apua? Ei huolta.. AUTAMME SINUA MIELELLÄMME
Uutiskirjeen tilaus




