- Nousussa olevat haut
- Nousussa olevat haut
- Etusivu
- MEGATARJOUKSET
- Uutuudet
- Naiset
- Miehet
- Lapset
- Asusteet
- Suosikit
- Tuotemerkit
- Inspiroidu
- Jalkapallo
- Urheilu
- Lataa JD-sovellus
- Minun JD
- Minun viestini
- Asiakaspalvelu ja tietoa
Miten voimme auttaa?Löydä vastauksesi
Palautukset ja hyvitykset
- Jos olet maksanut luotto- tai maksukortilla, Klarnalla tai PayPalilla voit palauttaa tilauksesi JD-myymälöihimme. Palautusaika on 14 päivää.
Palautus myymälään
Katso meidän myymälät täältä.
Tuo palautuksesi mukana kuitti maksustasi, jotta myyjämme voivat tehdä maksuhyvityksen.
Mikäli olet tilannut tuotteita JD:n verkkokaupasta, mutta sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Mikäli palautus täyttää kaikki palautusehtomme, maksu palautuu tilillesi 14 tai maksimissaan 28 päivän kuluessa.
- Jos olet maksanut PayPalilla tai Klarnalla, me lähetämme tuotteet takaisin keskusvarastollemme. Kun varasto on vastaanottanut palautuksen, maksu palautuu tilillesi.
Palautus Postin kautta
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä.
Voit palauttaa tilauksesi lähettämällä sen Postin kautta käyttämällä ReBOUND-palautusportaalia. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
JD Internet Returns
Door 2
Michael Faraday Avenue
Kingsway BusinessPark
Rochdale
OL16 4FW
England
Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
HUOM! Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 17,90 euroa.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, maksu hyvitetään sinulle muutaman arkipäivän kuluessa ja asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.
Tutustu joulun poikkeuksellisiin palautuskäytäntöihin alla.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistusviestin. Tämän jälkeen maksu hyvitetään tilillesi. Maksun palautuminen tilillesi voi kestää 3-5 arkipäivää. Mikäli et ole saanut sähköpostivahvitusta palautuksesi teosta tai maksuhyvitystä 10 arkipäivän jälkeen, ota yhteys asiakaspalveluumme. Etsi palautuksesi lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, ettemme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia, emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.
Jos olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen palautuksen onnistuneesta vastaanotosta, mutta et ole saanut maksuhyvitystä seuraavan 72 tunnin aikana –ota yhteys asikaspalveluun. Asiakaspalvelun tiedot löydät klikkaamalla ’Ota yhteyttä’. Liikkeeseen tehdyt palautukset käsitellään välittömästi ja maksuhyvityksen tulisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän sisällä. Mikäli et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.
Huom. Mikäli olet maksanut ostoksesi S-Pankin tai Ålandsbankenin kautta ja tarvitset hyvityksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteesi myymälään.
Ota mukaasi kuitti ostoksista sekä palautettavat tuotteet. Myymälän henkilökunta auttaa sinua mielellään palautuksen tai vaihdon kanssa.
- Jos olet maksanut pankki- tai luottokortilla, hyvitys käsitellään kassalla. Huomioi, että maksun näkyminen tilillä voi kestää 3-5 arkipäivää.
- Jos olet maksanut PayPalilla tai Klarnalla, me lähetämme tuotteet takaisin keskusvarastollemme. Kun varasto on vastaanottanut palautuksen, maksu palautuu tilillesi.
Tutustu joulun poikkeuksellisiin palautuskäytäntöihin alla.
Jos tuote on jo tilattu, emme voi hyvittää mahdollista hintaerotusta, jos tuotteen hinta muuttuu tilauksen jälkeen. Normaalit palautusehtomme pätevät.
Jos tuote saapuu vahingoittuneena tai vastaanotat väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka keskustelee kanssasi palautusvaihtoehdoista. Tämän jälkeen lähetämme tuotteen tarkastusryhmällemme, joka arvioi, onko valmistusvirhe olemassa, jonka jälkeen myönnämme joko hyvityksen tai vaihdon.
Vaihtoehtoisesti voit tuoda tilausvahvistuksesi ja vialliset tai vahingoittuneet tavarat mukanasi JD:n myymälöihin. Tiimimme auttaa mielellään ja lähetä tuotteesi kohti jakelukeskusta, joka suorittaa tarkastuksen, jonka jälkeen myönnämme joko hyvityksen tai vaihdon.
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli olet maksanut ostoksesi S-Pankin tai Ålandsbankenin kautta ja tarvitset hyvityksen, myös tällöin suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kyllä, mutta emme pysty käsittelemään palautustasi välittömästi liikkeessä. Sen sijaan lähetämme tilauksesi takaisin jakelukeskuksellemme puolestasi, jotta tapahtuma voidaan peruuttaa.
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä.
Jos olet maksanut luottokortilla, pankkikortilla, Klarnalla tai PayPalilla, voit palauttaa tilauksesi myymälään. Tuo mukanasi tilausvahvistus ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme myymälässä auttaa sinua palautuksen kanssa
Jos olet maksanut tilauksesi PayPalilla tai Klarnalla, paikallinen myymälämme lähettää tilauksesi takaisin jakelukeskukselle puolestasi, jotta tapahtuma voidaan peruuttaa.
Palautus postitse
Voit palauttaa tilauksesi lähettämällä sen Postin kautta käyttämällä ReBOUND-palautusportaalia. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
JD Internet Returns
Door 2
Michael Faraday Avenue
Kingsway BusinessPark
Rochdale
OL16 4FW
England
Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen seuraamalla muutamaa helppoa vaihetta ReBOUND:n avustuksella.
HUOM! Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, maksu hyvitetään sinulle muutaman arkipäivän kuluessa ja asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.
Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.
Huomioi, että jdsports.fi-sivustolla tehtyjä tilauksia ei voida palauttaa mihinkään Suomen ulkopuolella sijaitseviin myymälöihin.
Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan yhdessä normaalitoimituksen hinnan kanssa asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista, mutta säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.
Palautusilmoitus
Uskomme, että PINK SODA-HEART-ZIP-HUPPARISSA voi olla ongelmia printin kanssa. Printti kuluu pesun jälkeen, joten palauta vialliset vaatteet pestynä täyttä hyvitystä vastaan. Huomaa, että tämä ilmoitus koskee vain tiettyjä tuotettuja eriä ja vain pestyjä vaatteita, joissa tämä ongelma on selvästi havaittavissa. Otamme tuotteidemme laadun hyvin vakavasti ja pahoittelemme mahdollisia haittoja.
Tutustu joulun poikkeuksellisiin palautuskäytäntöihin alla.
Ymmärrämme, että saatat tarvita hieman enemmän aikaa palauttaaksesi tuotteita juhlasesonkina.
Sunnuntaista 3. marraskuuta lähtien ostetut tuotteet voi palauttaa tai vaihtaa aina maanantaihin 6. tammikuuta asti. Esitäthän palautuksen yhteydessä voimassa olevan todistuksen ostotapahtumasta.
Emme käsittele palautuksia tai tuotteen vaihtoja myymälöissämme 26.–28. joulukuuta välisenä aikana.
Suositut aiheet
Tarvitseko vielä apua? Ei huolta.. AUTAMME SINUA MIELELLÄMME
Uutiskirjeen tilaus




